hold on little girl.

hejsvejs :)

här sitter jag fast jag egentligen inte borde men ao. jag kunde inte
låta bli typ.
idag vare lite skola. spanskaprov bl.a. som kändes okej och igår vare
so-prov. så länge som jag satt med so:n har jag aldrig suttit med ett prov.
en timme och en kvart. snarkkk
och då var det ändå folk som satt typ 40 minuter längre!
säger bara tjena. dessutom så skrev jossan 8 A4 sidor, jag skrev drygt 3.
det här känns jäklit bra. men ao.
jag har även insett att jag blivit grymt lat. jag kunde typ allt om hela första
världskriget och jag visste vad jag skulle svara men även om jag kunde massa
bra svar på frågan skrev jag bara nåra. endast för att jag nt orkade skriva så mkt.
hallå!? jag har blivit trög på riktigt tror jag. menmen.

jag kom nyss hem från stan där jag vart med mina gullungar :)
ni är bäst<3
blev lite julklappsshopping och några riktigt snygga outfits ;D
aja. nu ska jag titta på mammas pojkar, klockrent hahahahah.
mammorna är bara för...ao vad ska man säga?...SUPERBEST!


det blir att plugga lite No i pauserna oxå "/
sånt som måste göras. men see youuu <3

Puss och kram skumbanan :)


≠ I just want you for my own
more than you could ever know




Kommentarer
Postat av: Johanna

H&M outfits :P

2009-12-04 @ 22:28:41
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna

snyggaste ever (aaa <3

2009-12-05 @ 09:35:31
URL: http://hejhejduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0