I feel it in my fingers. I feel it in my toes ♥

hejhej :)

hih. det snöar på min blogg nu också :) lite julstämning. om det inte snöar ute så får det
väl iaf göra det inne. nånstans måste det ju snöa (a här blir det heller inget slask (y
fick också bli en liten ipod, experimenterar litegranna ;D

aja. jag antar att jag har ungefär lika intressanta saker som vanlit att berätta om ;)
typ att cirkusen igår gick rätt bra, mina hestar är superbest<3
sen så vare lite skola idag dårå. tänkte inte gå imorse för hade typ krampi magen,
men det försvann så då vare bara att ta cyklen och dra. snark.
jag vet nt riktigt vad jag ska säga om den konstiga sporten fotboll. ena dan ärdet typ det
bästa jag vet och jag blir verkligen glad av det men nästa dag så äre skit. man vill bara
skrika rakt ut hur pisstråkit det är. typ idag. jag kan säga att det krävs att jag misslyckas med
nåt typ två gånger, sen tappar jag tålamodet och bara vill hem. menmen.

iaf. sen vare stallet. och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar.
lyssnar på lite musik också. jag hjärta youtube. man kan fan hitta allt där <3

imorrn blire tanläkarn. bläää. efter skolan dessutom. aja. 

kram och puss, gotlandsruss


≠I'm going down on my.
on my knees for you.♥
lalalaa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0