I watch this life pass me by.

nemen hejhej :)

det var ett tag sen nu, idag är jag faktiskt också rätt glad. fast jagborde kke egentligen
inte vara det om man tänker efter men vissa har jumer problem med sånt än andra.
tur det. om alla vore som endel kan va vore det för jävlit rent ut sagt.
hah. rörit. men ni som inte är tröga fattar nog :)

idag hare väl inte hänt spec mkt. det vanliga med andra ord. kulkul med snö perfekt till lovet.
hoppas på snöbollskrig imorrn då (a  hah. oömma kläder here I come ;P

nu har jag iaf fixat alla jobbiga julklappar. FETT NAJS (y imorrn blire slapp i skolan, sen stall typ
två minuter och på kvällen blire avslutning. JULLOV IN MY HEART <3
sen ska kvällen troligen spenderas med dom bästaste av dom bästa!
perfekt invigning av lovet som jag tror kommer bli kulkul.

händer mkt faktist. som vanlit har jag mkt för mej alltså. typ mkt stall, två julaftonar med mkt
svull och julklappar, en hoppkurs, en sista fotbollscup,ett härlit nyår som kommer bli grymt, massa snöbollskrig och såklart mycket kompiiiisar :D <3

kram och puss.

≠you can't win the game if you don't play.
so what if it hurts me?
so what if I break down? 
I've at least tried, what more can I do?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0