once again I'm thinking about taking the easy way out.

hejhej :)

det får bli ett kort inlägg för alldeles snart börjar andra delen av idol.
och... once again: ERIK OCH TOVE ÄR SUPERBEST :D <33
massa kärlek till dom (y

idag har skolan vart okej faktiskt. fotbollen var väl sådär. det är
omöjligt för en handikappad som jag att skjuta med utsidan men ao.
sån är jag!
sen så satt vi vid datan hela spanskan (y
typ lekte lite :)
sen vare dryg mattelektion men josefine, becka o jag satt i
grupprum så ja ungefär två tal på b-nivå gjorde på en timme!
starkt jobbat (a
sist vare prov dårå. kändes ok. fick lite panik först när jag nt
fatta första frågan bara. men resten kände jg mig hyfsat säker
på med tanke på att kemi är det jobbigastesom nån nånsin kommit på -_-

aja. nog om det. nu ska jag gå till tvn ;)

kram och puss, damtuss (y

≠ guess I fail to fall in love with you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0