take a leap of faith into the unknown

tjoho :)

det var ganska så väldigt länge sen som jag va här nu. men vem har liksom
typ tid att blogga på julafton!? inte jag iaf så här kommer väl nån form av uppdate.
maskeradhoppningen i onsdags va kulkul :D vi ägde och vann såklart överlägset (a
sen så vare ju då julafton och den spenderades hos mormor -.- men ao. fina julisklappar
blevre iaf ;) typ en plattång, vinterridvantar, spa-dag, t-shirt från t-shirt store :), tjocktröja m.m.
blev att sova där och sen åka heeem.
i söndags, på annandan, va vi som vanlit hos farmor och farfar. typ ganska mkt folk. sådär en
trettio pers. kulkul att träffa hela tjocka släkten. blir nästan aldrig, mer än på jul då ;)
blev endel julisklappar där med; två tjocktröjor, ridstövlar, sims 3, två filmer, bok, två biocheckar m.m. 
i måndags sen så vare sista cupen, för mig, i Lkpg. gick väl sådär. åkte ut i kvartsfinalen mot
Wreta som jag tror vann hela sen !?
I förrgår vare bara slapp hos farmor och farfar. va på bio. göta kanal 3. den va faktiskt rätt kul.
osen igår då. vart stallet en sväng och sen åkte vi till ikea och hööks för att bland annat köpa ridstövlar (y
hittade dock inga bra. dom som var bra fanns bara för x-tra tjocka ben och dom passa nt riktigt ;)
så blir att åka tbx nästa vecka när dom fått in dom normala.
idag dårå så blevre stall, stan med mamma (nya jeans bl.a.) och sen va vi och handla till imorrn (a
mötte nåra puckon på vägen hem oxå. fast rätt kul att dom blev asrädda när vi tog upp en snöboll
hah. fast dom kasta värsta iskockan rakt i huvet på Johanna :( stackars <3
men nu ska jag äta lite och sen gå till emmis ;)

hare gött
och sov sött <3


day after day, time pass away
and I just cant get you off my mind
nobody knows, I hide it in inside 





Kommentarer
Postat av: Mary

tack så mycket :) det är moa som har gjort den, och jag gillar den skaaaaaaarpt :>

2009-12-30 @ 21:30:35
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: svar till Mary :)

kanske ska anlita Moa dårå ;D

2009-12-31 @ 14:20:52
URL: http://hejhejduu.blogg.se/
Postat av: Mary

ja gört :)

2010-01-01 @ 20:04:49
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0