the world is flashing by.

hejhej

DET SNÖAR (y

a. iaf. dan har vart myyys. först en stund i stallet som jag sa förut. fixa
lite och ha lite möte :) sen så vare hem och äta och åka och handla.
hela eftermiddagen sen hare vart julbak. blev lite kola, kokosgodis, pepparkakor
och lussekatter. fett najs ;D hah.

nu har jag kollat på robinson. är inte så insatt eftersom jag missat typ 2 av 3
program men ändå. blev inte att va med Johanna. dels hann ja inte pga julbaket o
sen hade hon ont i huvet "/ KRYA!

aja. nu ska jag snart elr nae men om en stund gå och sova för julbak är jobbit vettni!
ska dessutom upp rätt tidit imorrn till stallet.
.
nu fåre räcka med ointressanta saker för idag ;)

puss och kram, klöverdam



≠inside my heart is breaking
but my smile still stays on





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0