whatever it takes I'll try...

hejhej :)

idag hare hänt mkt ska ni veta. allt från en tråkig-tisdags-skoldag till en mysfika på
stan med mamma (y i skolan vare som sagt tråk hela dan. tekniken var minst tråkig!?
gissa då hur tråkiga de andra ämnena var.
aja. sen vare jallajalla till tanläkarn o herregud va mkt olika saker dom proppa in i
kakhålet på mig! typ två fjädrar (?) och en gummisnoddskedja (?) plus allt det vanliga.
menmen om nåt år elr två blir det väl bra ;) orkar bara nt vänta.iaf sen vare fika med
mamma, mumsmums <3 sen vare stall en liten stund osen donken till middag (y
och nu ao. sitter jag här och skriver. ska snart gå till tvn men först måste jag avsluta här.
så...


kram och puss, bomullstuss :) 



≠ the sun will come on through
it's gonna shine for you
cause I adore you ♥
 



Kommentarer
Postat av: Johanna

kakhålet, haha xD

2009-12-09 @ 21:35:57
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna :)

hah. aa men det är inte konstit att dom stoppa in massa grejjer i mitt kakhål eftersom det är ganska stort. går in många kakor där vettu (a

<3

2009-12-09 @ 22:11:04
URL: http://hejhejduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0