found myself staring at you.............................................again.

nämen hej där :)

idag hare vart en ganska najs dag får man väl säga. typ två lektioner, sen svinspruta och sen hem :)
blev en stund i stallet och nu har jag bakat en massa! Svinvaccinet gjorde faktist nt ett dugg ont, men
nu är jag ganska öm "/. somna typ en timme i soffan nyss, lyckat hillevi lyckat!
iaf. får väl skylla på grisarna att jag knappt kommer hinna plugga på engelskan ;)

fast nu måste jag nog dra för jag ska hinna duscha och  plugga engelska, det kmr jag nog nt
hinna men ao. som sagt; dumma grisar!

aja pusss<3

langar asgullit klipp oxå :)
sjukt söööööt <3



Why do I keep running from the truth?
   all I ever think about is you <3
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

såg du det där klippet först nu hillevi?

det hoppas jag inte för i sånna fall är du mer efter än mig och då är det illa...

2009-11-26 @ 19:15:00
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna

haha. nee har sett det för längesen

men nu kom det upp igen och jag kunde

bara nt sluta skratta så då fick det

komma med ;D

puss<33

2009-11-27 @ 14:36:05
URL: http://hejhejduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0