hejhej fredag

nemen hej, det var läääänge sen.
mkt att göra på sistone. elr egentligen nt. inget jobbit iaf.
men på nåt sätt har jag iaf nt fått tid med nån uppdatering här ;)
så kan det va men nu är det dags...

har spenderat en underbar vecka i det underbara landet THE GAMBIA <3
bästa. gud va jag saknart. dock nt så kul att man flagar bort den lilla färg
man fått men ao. What to do!? liksom
bilder kmr när jag orkar o har tid.

nu hare vart skolan två dar o nästa vecka blire prao på Norf Wohhoo :D
sammanlagt två dar skola på en månad. STARKT JOBBAT HILLEVI (a

imorrn äre träning, stan med bästa dom och myskväll som står på schemat
det är så en perfekt lördag ska se ut :D
lite stall skulle va ännu bättre men man kan ju nt hinna med allt..

Nån dag ska jag fixa en ny header oxå. är nt riktit nöjd "/

aja, nu kallar Peter Jihde på mig så bäst jag drar ;) 


kram o puss <3


≠I never meant to start a war.
  you know I never wanna hurt you.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0