can't you make me happy and say hello? :)

idag hare vart en massa skola!
superkul
iaf. slöjden var okej, och fotbollen men resten hade jag gärna sluppit.
skaplit klantit att få ett fel på G-delen på matten osen alla rätt på
högre men är man trög så är man ;)
hoppas iaf att ja höjer mig i både matten och NO:n till jul, i slöjd
skulle det nt heller skada med ett till litet MVG :)

men ao. känner egentligen inte att det är spec nödvändit men
det vore ju trevlit ändå :D ni fattar nog.

kulkul det ska bli med dumma svininfluensaspruta imorrn då.
fy vad hemskt. skulle hellre dricka en liter äcklig medecin än den där
jäkla sprutan. usch!
känns som att det enda jag gör nu för tiden är att ta sprutor. typ
tre innan Gambia, två gardasil (ska ta en till snart) och så nu denhär.
Men vad ska man göra !? det kmr iaf va jäklit skönt att
ha det gjort sen efter :)

Ikväll blire kke ingen träning för mig. känner mig lite halvt förkyld
och astrött. fast det har jag vart hela dan eller vad säger du Ida?
matsalen *host* ;)

aja. nu blev det ju ganska långt men det får ni stå ut med.
och nu när du orkade läsa ända ner hit så kan du ju läsa nästa
rad också tkr jag :)

en bamsekram och en liten puss på kinden från mig till dig <3


≠ you're in my head like a song on the radio.
   maybe we're friends.
   hope we're more.
   but maybe that's just my imagination.
                 
                        ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nej, du garvade ju inte åt nååååntiing :)<3

2009-11-23 @ 22:50:05
URL: http://idaskogqivst.blgogogo.se
Postat av: Svar till Ida :)

hahahahahah, neeej jag garvar verkligen inte åt nåååååånting nåååån gång ;D <3

gu va deppig ja brukar va känner jag :)

2009-11-24 @ 18:06:54
URL: http://hejhejduu.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah, deppig? vad menardu?

2009-11-26 @ 22:47:51
URL: http://idaskogogwvistaefefsdg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0