I see you stare just a little to long and it makes me start to wonder...

tjena :)

det har väl ändå vart en ganska så bra dag än så länge,
för att vara onsdag så att säga ;)
men ännu bättre skare bli för ikväll smäller det (y
NEW MOON here we come!
guud vad jag vill se filmen asså. Team Jacob här dårå (a

iaf. nåt som gjorde dagen okej kke var att vi var typ 10? på lektionerna
asnajs! heja svinsprutan. haha nerå skoja bara men ibland
är det jäklit skönt att bara vara nåra. då kan man hitta på
bra ursäkter för att slippa jobba också (y superbra!

nu ska jag snart fixa mig lite för en gångs skull (a
osen blire att dra in till stan lite tidigare för att käka
lite med Jossan innan bion :D

P & K

≠ we live and we learn to take
   one step at a time
   there's no need to rush
   it's like learning to fly
   or falling in love ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha snart bloggar du väl lika sällan som jag, typ en elr två ggr /vecka :P

Håller med om team Jacob, not Edward! ;D



Pusspuss <3 :)

2009-11-29 @ 20:06:14
Postat av: svar till Amanda

haha. aa det blir så när man somnar framför tv:n varenda jävla kväll ;)

men aa, JACOB <333333



puss<3

2009-11-30 @ 07:21:38
URL: http://hejhejduu.blogg.se/
Postat av: Am

Hillevi Hjälp mig!

Var hos Margareta idag och fick sämsta jävla beskedet, om mina tänder ska bli bra måsta jag opereras och flytta fram hela jäkla underkäken, plus ha tandställning både innan och efter i 1.5 år :(

Känns Bajs !!!



Am <3

2009-11-30 @ 16:33:07
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0