hejhej

säger bara slappdag (:
skola till typ ett :D There's nothing more to say!!!!!!!!
hah, ner å men vi fick tbx spanskaprov, MVG - :) Det duger, hoppas inte ja sänker mig
bara. då blire inte kul. sen så vare typ lite streetdance, kul men ä typ asdålig (a
man kan nog inte ha sämre koordination och taktkänsla än jag!?
aja. sen så blevre stall en låång stund o nu sitter man här o typ ao. gör ingenting. slappar
helt enkelt ;) kan ju tillägga att TACK till alla som kommit ihåg min namnsdag oxå :D ikväll blire tårta. wooho :D o typ massa choklad. fick typ sammanlagt 600 g choklad (y
jag kommer bli tjock. elr det är ja redan visst. men det blir nog inte bättre av denna kväll xd
Men Life's for living!
 ao. det va typ allt för idag. kke kommer mer bilder från i måndags om Jossan vill skicka :)


puss.

 




≠I haven't slept at all in days.
I just don't know what I'm doing wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0