hejhej

nu har jag lite bråttom känner jag. snart börjar röstningen på idol
och jag har fortfarande inte duschat. och så sätter jag mig här!?
ibland vet jag inte riktit hur ja tänker men ao.
har vart rätt bra idag. fick bl.a. reda på att ja missar vårt muntliga
prov i spanska (y
efter skolan vare stall som vanlit o rida lite. det gick hyfsat.
sen blevre hem o svulla o watcha idol.
vat inte hur många gånger jag har sagt det men Erik, Nicklas och
lite Tove är bara så grymma. en dag ska jag bli sopm dom (a
dessutom måste ja bara säga att Nicklas är ganska snyggggggggg
men ao. nu ska jag se idol o sen blire snabbdusch för imorrn är 
stall kl. åtta som gäller! ansvarsdag. suck.
iaf. det blir nog bra. på söndag blire lite tävling oxå :D
vi får väl se hur det går. har inga vidare förväntningar och spec nt om det är ute :o

men vi ses nog ;)
hade gött så länge <3



 



 








≠ gonna make a change
   gonna make difference
   gonna make it  right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0