hejhej

ibland kan mana bara bli såååå trött på vissa personer och vissa saker.
hur många gånger ska man egentligen behöva säga till folk för att dom
ska fatta? minst fem tror jag. ijallafall med vissa.
Menmen. imorrn äre tävling. inte speciellt taggad om ja ska va helt ärlig.
får se hur det går. troligtvis skit men sånt som märks. som ni märker
är jag på topphumör -_-
Vet inte ens om ja vill va med på "extratävlingen" den 1/11. livet suger
just nu. allt är bläää. trodde inte alla skulle få va med o typ att det var
dom lite äldre. men nejnej. alla som vill såklart! jättekul.
inget och göra åt.

min kamera är typ paj oxå. blir nog inga kort imorrn "/
iaf. nu ska jag sluta skriva depp o försöka bli pepp.

du får hade så jättejättebra.
hej.









≠ Im laying down my arms
and gives up the fight.
I'm in ruins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0