hejhej

guud va sööööööt han är asså.
javet. jag låter typ som värsta fjortisen
elr nåt men det är fan helt jävla sjukt.
sitter på youtube hela dagarna och
dreglar över hans klipp (a
haha. och bara för att jag vet att mina
kompisar håller med mej stenhårt så
tänkte jag plåga er med ett klipp oxå :)

iaf. idag vare nt mkt som hände.
skolan tråk osen stallet. en helt vanlig
dag med andra ord. 
imorrn äre nog nt heller speciellt mkt.
typ samma tror jag. kke blir o köpa matta
till mitt rum oxå ;)
fårse.                                                                                                         
förresten. ser ni vita ramar runt bilderna?
jag gör det ibland "/
                                                       
kram och pussssssssssssssssssssssssssss


≠ I turn up the collar on my winter coat
cause this wind is blowin my mind.





















Kommentarer
Postat av: Johanna

he lookes great :D

2009-10-21 @ 19:50:00
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna :)

Aa, elr huur :D

Alla andra är tröga och vi är bäst (y

puss <3

2009-10-22 @ 14:59:37
URL: http://hejhejduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0