hejhej måndag

nu äre mindre än en vecka kvar! WOOHO :D
dessutom äre typ bestämt att ja ska till Ullared den 24 november me Johanna o våra snälla mammor :)
Hihi. jag längtar typ sönder (a. har aldrig vart där men det verkar skojs ;)

Jaa du. vad ska man säga om årets KM igentligen?! det är väl bara o skratta antar jag. hah
utesluten i både hopp o dressyr. jamen här går utvecklingen framåt. elr nt. men ao. på söndag blire kke lite revansh :) Då har jag ju dessutom två chanser så det borde ju gå bättre iaf. Mina sötishästar är iaf bäst! inget snack om saken typ (y
menmen.
imorrn blire väl typ ao. KAN NI GISSA?? neej jag trodde väl det. ni är så sämst.hah. men aja nu vet jag inte riktit vad jag ska skriva. 
känner att dethär blev nästan ett ännu mer ointressant inlägg än det brukar bli men så kan det få bli ibland. orkar inte komma på nåt kul. det händer inget kul. elr jo kke lite. ibland. men det kommer jag inte på nu.

ojdå nu blev det ännu intressantare.
du kan sluta läsa om du vill för det är är ganska tråkit javet.


Kraam.



≠ when I look at you my mind goes on a trip.
   cause boy you came around and knocked me down <3  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0