hejhej torsdag

precis som vanlit har dagen varit ganska vanlig för min del :) typ stallet hela
dan. hände nt mkt där heller. sen vare iaf hem och äta middag osen blevre
o träna lite med mamma på nautilus (a
det var lite småkul. bara att jag typ nt har nåra muskler nånstans så
jag får typ köra på lättare än mamma . hah. lite smått pinsamt sådär.
men nån gång ska jag börja gymma lite mer regelbundet. när jag får tid.
vilket nt lär bli på ett tag. typ nåra år elr så. men då ska jag bli lite vältränad iaf.
det är ju faktiskt ganska roligt trots allt.


imorrn blire stall o rida lite Pepsi :D
sen på kvällen blire som vanlit myyys med the girls :D <3
¨känns som det var längesen. inte för att det va det men ändå.
ÄLSKAR ER <3


måste bara säga att jag är kär också.
i pappas nya kamera (a. den är grym! 
nej vadå att jag kommer sno den typ hela tiden ao ;)
men aja. det får han väl stå ut med när han köpertyp världens klockrenaste (a


oj va långt det blev. jag som hade tänkt skriva jättekort. typ nåra rader men jag är ju ganska bra 
på att dra ut på saker elr va säger ni?! ;)

puss på er <3 

≠ this ain't how it's supposed to be.
   this love is taking all of my energy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0